štvrtok 10. februára 2011

Hello my darlings :)

Ako by som mala začať? 
Napísať niečo o sebe? To asi nie pretože tí čo to čítajú práve teraz, ma poznajú.

Prečo som začala bloggovať? 
Chcem byť novinárka, spisovateľka a niekde treba začať. :D :D



Aj ja patrím k tej skazenej mládeži, ktorá po 8 hodinách bez facebooku má abstinenčné príznaky :D
Aj ja patrím k mládeži, ktorá má na ulici sluchatká v ušiach a tak riskuje zrazenie autom.
Aj ja patrím k mládeži, ktorá behá po meste s foťákom a cvaká všetko :D

 

Dosť by mi pomohlo keby som vedela o čom chcete čítať, takže prosím píšte do komentárov, samozrejme každému môcť vyhovieť nebudem (dobre tým 4-5 čo to budú čítať hej).... samozrejme ak to nebudú sprostosti :D : D
Beriem len normálne témy, niekedy.
 


Tak historicky prvý príspevok je na svete, dúfam že sa páči.
Ak nie, majte ma radi :* :*  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára