pondelok 14. februára 2011

14.2.2011

Dnešný deň plánujem stráviť v pyžame, lezie na mňa chrípka a nemám chuť ísť von. Musím sa vyliečiť dokiaľ pôjdeme na lyžiarsky. Mala by som byť v posteli a piť čaj, ale keď som chorá nikdy sa mi to nepodarí.

Zajtra sa (zase) chystám k zubárovi, ešte som to nespomínala, ale mám z nich panický strach. Vždy keď už sedím v čakárni, rozklepú sa mi prsty a mám pocit, že každou chvíľou dostanem infarkt. O nič lepšie to nie je keď si sadnem do toho podivného kresla a zubárka sa ku mne priblíži s tým zrkadielkom a špáradlom, vtedy som na pokraji nervového zrútenia.

Dnes mám ešte na pláne dopozerať Gossip Girl, aj keď neviem či sa mi to podarí bez ujmi na zdraví keďže môj ocino je doma a strašne sa hnevá keď kukám seriály onlie. Takže ak sa dlho nebudem ozývať ani tu, a ani na facebooku hľadajte ma v nemocnici alebo na cintoríne.

Nepáči? Nezáájem :*
Pauli :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára