sobota 19. februára 2011

The Boy Who Murdered Love


Dnes som si uvedomila, že žijem v rozprávke. 
Môj život je DOKONALÝ. Mám všetko čo si môžem priať a o čom iné deti snívajú
Ale nie som to len ja, moja kamaráti. 
Čo väčšinou chcú? Nový mobil, mp4, nový notebook, počítač, fotoaparát a mnoho ďalších pre nás dôležitých vecí. Ale čo iné by sme si mali priať? Máme všetko teplo, stravu, jedlo máme sa kde umyť a niečo veľmi dôležité. Rodičov, aj keď na nás kričia, dávajú nám rôzne zákazy a my sme potom na nich strašne nahnevaný. Dávajú nám všetko čo majú, dali nám život, a my sa k nim veľa krát správame nevďačne.
 Ja mám tých najlepších rodičov na svete, môžem sa s nimi vážne porozprávať ale aj srandovať a vyhrážať sa im, že pôjdu do domova dôchodcov. 


Akých máte vy rodičov? Máte s nimi taký vzťah ako ja? 
Pauli :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára