utorok 10. mája 2011

Goodbye all my sweethearts :)

Nie nelúčim sa s vami, teda myslím si to. 
Ak ma v blízkej budúcnosti  nezradí auto (alebo iný dopravný prostriedok), niekto ma neotrávi (zámerne), nedostanem vnútorné krvácania atď.
Viac optimistickejšie človeka (podla mojich článkov) ste stretnúť nemohli!
No presuniem sa k tomu čo som chcela písať.... vlastne, neviem o čom som chcela písať.... napíšem všetko čo ma napadne a zas budem mať na týždeň pokoj! :P

Takžéé zajtra píšeme z matematiky... 50% spolieham na seba a 50% spolieham na moju spolu sediacu Simu :) 

Už sa neviem dočkať prázdnin, aj keď druhá polovička bude smutná :( Decká moja nechcem Vás opustiť... len keď si to predstavím je mi mierne do plaču :( :(  
Hlavne mi budú chýbať moje bláznivé ale zlaté spolužiačky: Sima, Kika, Monika a samozrejme aj Karin...
A samozrejme moja drahá Ninuška :* Bejby ľúbim ťa ♥
A nemôžem zabudnúť na môjho drahého :* :*
Jasné, že mi budete nesmierne chýbať všetci s ktorými sa každý deň zabávam, trápim a rozčuľujem a niekedy aj hádam.

Mám vás rada decká :* ♥ 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára