utorok 7. augusta 2012

Today :)

Juuj :) Som taká rada, že ste sa mi ozvali!!! :) Neviete si predstaviť ako :) Asi Vám bude stačiť, že mi vyhŕkla slza :) Tak som sa rozhodla pridať fotky ešte dnes! :)

Takže prvá polka prázdnin je úspešne za nami a tu je čo som robila:
Úplne prvá letná akcia! Kúpanie v potoku, nepoznám nič lepšie! :)

Mamina mi "odfarbila" spodky moc to nevidno ale aj tak sa mi páči aké sú už dlhé :)

Najlepšie je hojdanie na podomácky vyrobenej hojdačke!!!

Môj najkrajší chlap na svete.

Pri balení do Chorvátska sa treba 500 krát odfotiť :P

A úplne najlepšie je pokaziť krásnu fotku pri západe slnka hrozným xichtom!

Zadaaaar!!!

Kiežby mi takéto vlasy vydržali dlhšie ako 15 min. :/


No comment :D

Juchúú zvládla som výstup na Bralovú Skalu! :)

No a ešte najlepší letný outfit! :)

1 komentár: