sobota 24. septembra 2011

Chudnutie ♥

Takže! Po pár mesiacoch nepravidelného cvičenia som sa rozhodla, že to zoberiem vážne. 
Po škole nemám moc času na to aby som chodila niekde do posilovne a ani na nejaké dlhšie cvičenie, čo ma veľmi mrzí keďže by som mohla mať posilovňu zdarma. 

Ále (!) to nevadí, rozhodla som sa robiť každý večer sed-ľahy, a nie tak že 200 za deň... chcem ich urobiť za 1 minútu čo najviac! Viem je to zvláštne, ale na telesnej mávate určite takéto testy, kedy ich musíte urobiť čo najviac, takže sa Vám to zíde. ;)  A keďže, moja rodina je "postihnutá" bokami, našla som si na YOUTUBE pár videí. 

A ešte som sa rozhodla, že prestanem jesť čokoládky, keksíky a čipsy :)
A mám jednu výhodu :D Nikdy som nemala rada typické slovenské kalorické jedlá a na tie americké nechodíme často! :)

No a ešte aby som nezabudla... končím so sladenými nápojmi! 

A keďže som to uverejnila oficiálne, tak sa budem snažiť to dodržať a budem vás informovať ako sa mi bude dariť :)



4 komentáre:

  1. Ďržím palce ti palce. A ďakujem za komentár. V ďaľšom článku na blogu som ťa spomenula. http://itstimetocelebrate.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. přeju hodně štěstí!:) já bych taky měla zhubnot ale nemám na to vůli:D nedala by si sem odkaz na ty videa?:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. http://www.youtube.com/watch?v=Ebc11SrkqWk
    Ja zatiaľ cvičím len toto ale majú tam viac cvičení, ktoré chcem postupne pridávať ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj,založila jsem si nový web,kde prodávám oblečení a šperky,třeba se ti něco zalíbí :)

    OdpovedaťOdstrániť