utorok 12. júla 2011

Povinné letné čítanie!


Isteže ísť na dovolenku alebo len tak na kúpalisko je niekedy sranda, ale aj jedna veľká nuda! A v takom prípade si výlet/dovolenku musíte poistiť dobrou knihou podľa vášho výberu ;) Ja sa osobne nenechám ovplyvniť známym, knihou pretože by sa mohlo stať, že by ma nezaujala tak predtým ako by som sa pre ňu rozhodla si ju poriadne "preklepnem" na nejakej online predajni kníh :)

Na začiatku prázdnin som si kúpila dve knihy... Pád a Cicuškine zápisky... 
Pád som ešte nezačala čítať nechávam si ju na potom :P a ku Cicuške len toľko, že miestami  mi poriadne liezla na nervy svojim správaním (!) ale boli tam momenty žé sánka dolu šéfe a také pri ktorých ma od smiechu brucho bolelo! 

Ďalšiu knihu som si objednala online (Martinus.sk). Som číslo 4.... reklama na tento film/knihu ma už pár mesiacov strašila na Facebooku a po prečítaní recenzie som sa rozhodla si film stiahnuť a je ÚŽASNÝ! 

Ďalšia kniha do mojej zbierky je Gossip Girl...  


1. a 2. časť už asi rok zasypával prachom a pred týždňom som sa dopracovala aj k tretiemu pokračovaniu :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára