utorok 19. apríla 2011

Môj princ... ♥

 Ani neviem o čom by mal byť...
Ale, ako prvé.... nejdem sa ospravedlňovať že som dlho neprispievala a vyhovárať sa na niečo....
Proste sa mi nechcelo....

V škole nič nové, modlím sa nech je už pol 3 zajtra a konečne vypadnem  tej inštitúcie plnej bláznov (učiteľský zbor samozrejme). Strašne ma bolí hlava a moja izba pripomína miesto po vojenskom leteckom nálete. Ani náhodou sa mi to nechce upratovať, ale musím. Najradšej by som si ľahla do postele a zaspala na večné veky, dokiaľ by neprišiel krásny princ a nepobozkal by ma.... alebo by prišiel nejaký "hulvát" a s krikom by ma zobudil.... druhá možnosť je pri mojom šťastí viac pravdepodobná. 

Ale aby som nebola iba taká pesimistická... konečne je tu JAR, SLNIEČKO a TEPLO... na toto obdobie som sa tešila 3 mesiace...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára